PILATES & AEROLATES & ZDRAVA HRBTENICA

Pilates

KAJ  JE  PILATES ?

Vadba za oblikovanje telesa pilates na izviren način združuje elemente joge, raztezanja in vaj za moč. Temelji na zavestnem, tekočem in kontroliranem izvajanju gibov rok in nog v ritmu dihanja, pri čemer aktiviramo globoke mišice trupa kot tisti center moči, ki podpira telesno držo. 

Pilates tehnika je prefinjen način celostne vadbe, ki istočasno razvija moč in gibčnost našega telesa , rezultat redne vadbe pa je lepo oblikovana, napeta postava in dobro počutje.

  • Celo zdravniki  in  fizioterapevti  pravijo , da  pilates  po hitrosti  doseganja  rezultatov in pozitivnem učinku na  telo prekaša vse ostale vadbene tehnike – preizkusite ga tudi vi !

KAKO  POTEKA  PILATES ?

Vadba pilatesa poteka ob umirjeni glasbi , pretežno leže ali sede na blazinah  in traja  60 minut. Potrebujemo zgolj ležalno podlogo in udobno, ne preširoko oblačilo ( da se čim bolje zavedamo svojega telesa ), vadimo pa brez obutve, lahko bosi ali v nogavicah.

10 RAZLOGOV ZA PILATES :

  • primeren je prav za vsakogar – za vse starostne skupine, moške, ženske, začetnike, rekreativce….
  • krepi mišice trupa
  • izboljša telesno držo
  • izboljša ravnotežje, vaše gibanje pa postane veliko bolj harmonično
  • odpravlja stres in pomaga pri težavah s spanjem
  • ohranja vitalnost in izboljšuje samopodobo
  • deluje preventivno - krepi imunski sistem, zvišuje gostoto kosti, zavira inkontinenco, spodbuja  presnovo
  • blaži bolečine v križu, vratu in sklepih
  • preprečuje nastanek poškodb
  • izboljša tudi miselno koncentracijo

Spodbuda : Ker se pri vsaki vaji aktivira ogromno mišic, na rezultate ni potrebno dolgo čakati !
Preizkusite tudi vi znameniti izrek Josepha H. Pilatesa :  » Po 10 vadbah boste čutili razliko, po 20 jo boste opazili, po 30 vadbah pa boste imeli popolnoma novo telo ! «

***   Preprosto pridite in poizkusite !   ***

AEROLATES

Novo! Za vse, ki bi radi združili oboje oziroma ne veste, čemu bi se odpovedali, če bi že morali izbirati – ker je včasih časa enostavno premalo za vse, ker se moramo prilagajati urnikom ostalih družinskih članov, ker bi radi v eni uri vadbe dosegli kaj novega, prišli do še malo drugačnih rezultatov …

Vadba traja 60min, sestavljena pa je iz ogrevanja, aerobnega dela (različne zvrsti aerobnih vadb) ter v drugem delu ure seveda priljubljene pilates vaje, za piko na i pa še zaključek s temeljitim aktivnim raztezanjem & sproščenjem – kombinacija za super fit postavo! Vadimo v veliki dvorani z ogledali, da še lažje kontroliramo svoje gibe in telo, tudi to je dodana vrednost ure, ki vodi v še bolj efektivno vadbo!

ZDRAVA HRBTENICA

Vadba je novost na našem urniku in je odgovor Fit manije na čedalje večje težave naših članov, ki izvirajo iz vse daljšega časa ki ga presedijo v službi, iz napačnih položajev telesa pri ostalih vsakodnevnih opravilih itd. Primerna je za vse, ki v službi veliko sedite, ste pogosto v prisiljeni drži doma ali pri delu, že imate manjše težave s hrbtom ali pa jih želite še pravočasno preprečiti, težko dlje časa stojite, želite izboljšati svojo držo …
Gre za vadbo, kjer z enostavnimi osnovnimi vajami povečujemo gibljivost kosti, moč, ravnotežje, vzdržljivost. Vaje delamo natančno, počasi ob prijetni glasbi. Vadba je razdeljena na 3 dele: raztezanje, aerobni del in vaje za moč. Ob redni vadbi za hrbtenico si izboljšamo držo, oblikujemo telo, preprečujemo bolečino v hrbtenici, izboljšamo počutje.

Za vadbo so značilne vaje za ohranitev in povečanje gibljivosti sklepov, vaje za krepitev mišične moči in kosti, vaje za ravnotežje in usklajenost gibov, vaje za hrbtenico in vaje, katerih cilj je vzpostaviti ravnovesje v uporabi sklepov hrbtenice ter rok in nog, kar je pogoj za ohranitev zdravega in odpornega mišično skeletnega sistema. Vaditelji nadzorujejo, ali izvajate vaje pravilno, in vadbo deloma oblikujejo tudi po vaših željah. S tem je dosežen maksimalni potencial, ki ga vaje nosijo v sebi.

Ta vadba je drugačna od drugih vadb. Zajema dihalne vaje, raztezanje, aerobni del, vaje za moč. Vadba je primerna za vse starosti, od tistih, ki želijo preventivno vplivati na zdravje svoje hrbtenice , pa do tistih ki jim je cilj lajšanje že pojavljajočih bolečin. Preizkusite in ocenite razliko v počutju tudi vi!

JOGA

Joga je starodavni indijski sistem samospoznavanja, namenjen doseganju fizičnega ter duhovnega ravnovesja. Vključuje telesne vaje oz položaje – asane, dihalne vaje, vaje sproščanja in koncentracije ter tudi meditacije. Prek številnih telesnih položajev, pravilnega dihanja in mentalnega osredotočanja lahko dosežemo večjo prožnost telesa, umirimo misli ter zbistrimo glavo. Redna vadba ima torej številne blagodejne učinke na naš um in telo. Ne glede na razlog, zaradi katerega se odločimo za vadbo joge, nam ta omogoči boljše fizično zdravje - izboljšuje prekrvavitev, presnovo, delovanje organov, povečuje gibčnost in moč, ravnotežje, spomin, koordinacijo gibanja, povečuje sposobnost koncentracije , sproščenost in umirjenost ter samozavest, pomaga nam tudi, da se bolje spoznamo in si znamo bolje pomagati v različnih življenjskih okoliščinah, dosežemo harmonijo - vzpostavimo notranje in zunanje ravnovesje. Z jogo dosežemo tudi lažje obvladovanje vsakdanjega stresa in bolj srečno življenje, saj odpravlja slabo voljo in negativna čustva ter lajša nespečnost.

Če želite položaje v jogi izvajati pravilno, se morate osredotočiti na izvedbo gibov in na pravilno dihanje. Zato ste med jogo prisiljeni, da odmislite vse druge stvari, ki vam rojijo po glavi, in se osredotočite na vadbo. Tako boste vsaj za tisti čas na vadbi, ko boste izvajali jogo, pozabili na vsakdanje skrbi in stres. Sčasoma pa vam bo morda takšno ''izklapljanje'' zunanjega sveta, ki vas obremenjuje, prišlo v kri in boste tudi v vsakdanjem življenju lažje obvladovali stres. Strokovnjaki za jogo tudi pravijo, da tisti, ki jo redno izvajajo, postajajo bolj umirjeni in pozitivno naravnani, po vadbi se bolje počutijo in so srečnejši. Poleg tega boste zahvaljujoč jogi tudi veliko bolj gibčni in prožni kot prej, kar vam lahko pride še kako prav. Morda pa se ravno zaradi večje prožnosti določenih delov telesa pri kakšnem vsakodnevnem opravilu ali nerodnem gibu ne boste poškodovali.

Vadba joge je primerna za začetnike, moške in ženske vseh starosti in telesne pripravljenosti in poteka 1 x tedensko po 75 minut. Za vadbo potrebujete blazino, vodo in udobna športna obačila, vadimo pa bosi ali v nogavicah.

JOGALATES

Zanimiva, učinkovita in dinamična 90-minutna kombinacija. Ko večtisočletno tradicijo yoge združimo z elementi pilatesa - dobimo učinkovito vadbo, s katero povečamo gibljivost in držo telesa, izboljšamo kontrolo in zavedanje svojega telesa ter svoje celotno počutje. Medtem, ko se boste pri pilatesu osredotočali na pravilno postavitev telesa in izvajali vaje za moč manjših in včasih že spečih mišičnih skupin, boste na drugi strani s hatha jogo pomemben poudarek dali na dihanje, umirjenost in raztezanje. Vadba je primerna za vse starosti, saj zmeraj najdemo pozicije in modificiramo vaje tako, da so izvedljive za vse. Znebite se stresa, ki je sopotnik današnjega življenja in se obnovite!

Z vadbo pridobite: gibčnost telesa, mišični tonus, intenzivno izometrično vadbo, lepo oblikovano telo, sprostitev duha in povečano koncentracijo.
Jogalates je primeren za vse, ki si želijo večjo fizično zmogljivost ter za vse tiste, ki se morda že ukvarjate s kakšnim športom in bi želeli dodatno poglobitev v svoje telo.

Upamo, da boste med ponujenimi oblikami vadb našli takšno, ki ustreza tudi vam!

Vse vadbe so primerne tako za ženske, kot seveda tudi za moške in za vse starostne skupine, najlažje pa se prepričate in odločite tako, da enostavno pridete in jih poizkusite! Temu je namenjen brezplačni predstavitveni teden, seveda pa se nam lahko pridružite tudi kasneje, dokler je v posameznih skupinah še prostor za vpis.
Naj vam še zagotovim, da za udeležbo na vadbah ne potrebujete nobenega predznanja – le udobna športna oblačila, plastenko z vodo in seveda dobro voljo :-).

 

041/234-925
fitmanija@siol.net

NOVI VPISI in TEDEN ODPRTIH VRAT :
14.september ,
18.-21.september 2017!
prijave že sprejemamo na mail fitmanija@siol.net!

Bodite FIT s Fit manijo !

Želite prejemati novice?

 

aerobika, pilates, zlata leta, vadba, šport, športna vadba, fit, Dolenjska, Ivančna Gorica, Šentvid, Stična, Višnja Gora, Veliki Gaber, Grosuplje, Tina, športne vadbe, fitnes, športno društvo

Izvedba WBC d.o.o.
Copyright © 2007 Fit manija Tina Kozelj s.p. - Vse pravice pridržane
 

aerobika, pilates, zlata leta, vadba, šport, športna vadba, fit, Dolenjska, Ivančna Gorica, Šentvid, Stična, Višnja Gora, Veliki Gaber, Grosuplje, Tina, športne vadbe, fitnes, športno društvo

Fit Manija